Thursday 7 August 2014

HAUL | Mijn verjaardag

Dinsdag 22 juli, werd ik dan eindelijk 14! Dit jaar vierde ik mijn verjaardag thuis, want niet super vaak voorkomt. Het was erg gezellig, maar helaas konden niet veel mensen op mijn verjaardag komen (waren allemaal op vakantie). Maar gelukkig konden mijn opa en oma nog wel komen en had ik al eerder een feest voor vriendinnen gegeven. Het leek mij leuk om alle cadeautjes te laten zien dus, let's go! :)



Als eerst, het boek van Mascha. Ik denk dat de meeste van jullie haar wel kennen. Ik kijk eigenlijk vrijwel altijd haar video's en lees haar artikels, daardoor leek het mij erg leuk om dit boek te hebben! Ik ben er al in begonnen en vind het tot nu toe erg leuk! Deze armbandjes vind ik ook echt super leuk! Ik vind het uiltje ook echt super schattig. Dan een waterproof mascara van Miss Sporty, waar ik erg blij mee ben. Ik had namelijk geen goede waterproof mascara meer, dus deze komt op het juiste moment!


Dit vind ik echt een gaaf cadeau, het is namelijk een waterdicht hoesje! Zo kan je dus onderwater foto's maken, of in de douche op je telefoon/ipod zitten. Echt geniaal, haha! En ohmyy, deze mok vind ik zó leuk! Oke, ik moet echt stoppen met dat leuk/schattig/super leuk, maar ik ben echt enthousiast over alle dingen die ik heb gekregen. Ik kan trouwens niet achten om warme chocolademelk te drinken uit deze mok met mini marshmallows die ik ook heb gekregen. En natuurlijk nagellak, dat vind ik altijd goed. Dit lakje vind ik erg mooi, het geeft namelijk een gaaf effect. En dan een eierdopje van Blond Amsterdam en deze is ook al zo schattig, haha. Ik vind dat Blond Amsterdam altijd hele leuk dingen heeft :)


Nog iets van Blond Amsterdam, echt super leuk!


Vroeger verzamelde ik gummen, maar daar ben ik nu mee gestopt. Toch heb ik wel een zwak voor leuke gummen, net zoals deze! En dan daarnaast iets waar mee je een figuur in papier kan maken. Moeilijk om uit te leggen, maar wel erg leuk :)


Dan nog Jelly Beans, and i loveee Jelly Beans. Normaal heb ik ze van de jumbo, maar nu zijn ze van het 'echte' merk. Ik heb er al wat van gegeten en ze zijn super lekker! Behalve de kaneel dan, bah die is zooo vies!

Wat ik ook erg leuk vind is dit vakantieboek van Flow, ik had er al een paar keer over gelezen, maar nooit echt gekocht. En nu heb ik hem gekregen, super leuk natuurlijk (eigenlijk is alles super leuk..)! Er staan veel opdrachten en leuke verhalen, ik ga me dus niet echt vervelen deze zomer! Ook is het vakantieboek erg dik, wat natuurlijk ook leuk is. 

 Zelf ben ik erg van van de boekenserie Beautiful Creatures. Zelf heb ik het eerste deel en het tweede deel en toen ik erachter kwam dan er ook nog een derde en een vierde deel was, moest ik deze natuurlijk ook hebben!

Ik vind de douchegels van Yves Rocher altijd erg fijn en nu heb ik er nog een gekregen. Hij heet Orange de Floride en ruikt heel erg lekker. Ook heb ik een klein portemonneetje gekregen in de 'vorm' van een koala, wat natuurlijk super bijpassend is bij mijn onesie. Ik gebruik heel vaak oortjes (en er gaan er soms ook een paar stuk..) en dat is het natuurlijk altijd handig om oortjes te krijgen. Deze zijn ook nog eens erg schattig, met leuke aardbeien!


Als je mijn blog al wat langer volgt, weet je dat ik nogal (eh ja nogal) fan van tape (washi tapi)ben. Dus ik heb weer lekker veel tape gekregen die ik bij mijn verzameling kan toevoegen! :D


En dan deze hele leuke stempels van de Hema! Ik vind de Hema steeds leuker worden qua dit soort spullen. En deze ga ook met veel plezier gebruiken :)


De mini marshmallows, waar ik het al eerder in het artikel over had. De verpakking vind ik echt heel erg schattig! En natuurlijk zijn marshmallow nooit verkeerd, haha.


Waarschijnlijk als je deze foto ziet dan denk je: 'Okee een kaart?!'. Eh ja, het is een kaart, maar wat erin staat is veel belangrijker: ik krijg namelijk een Iphone!!!!!!! Omg, eindelijk krijg ik er een! Ik wil er al zo lang een, maar nu krijg ik hem ook. Ik ga nog wel even wachten, want in september komt de Iphone 6 uit en dan worden de meeste Iphones een stukje goedkoper. Waarschijnlijk krijg ik een iphone 5c met abonnement :) 

Zo, dat waren mijn cadeautjes! Eigenlijk had ik ook nog een chocoladereep gekregen en wat geld. Alleen de chocoladereep is al op (hehe) en geld vind ik niet zo interessant om met jullie te delen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien :) Liefs, Tess


3 comments:

  1. Gefeliciteeeerd, wat heb je veel gekregen! Ik ben ook helemaal fan van jelly beans. :) De sushi gummen zijn trouwens echt geweldig!

    ReplyDelete
  2. Leuk artikel ! Haha :) fijn dat je alle cadeautjes zo leuk vindt !
    xx

    ReplyDelete